-.-

första "riktiga" skol dagen, dom andra har vi ju lxm bara slappat.. vi hade hemkunskap. det var lite halvt kul faktist. matte med nån konstig lärare, alla sa han var skojjig, vet inte om ja håller med. iaf MKT bättre än den förra. han sa ja kunde allt . d va snällt tyckte ja! :).
 gick även till min alldeles egen (ja visst låter de lyxigt!) musiklärare leif.  sånu måste ja varje torsdag precis när matten slutar (eller, de är då ja ska vara där)springa ner å träffa han. precis när ja är klar hos han börjar franskan. det blir körigt tror ja! xd
min brors flickvän malin är här nu. :)
nån jävel har skruvat nåt på min stol så det känns askonstig. lxm, man sitter väsrsta rakryggade, sen när man lutar sej lite ramlar man typ bakåt.. konstigt. det var nog ja som skruva på den..:S xd
ja är trött hela tiden! vet inte vad det är med mig. plus att ja just nu är lite halvt sur. kanske mest för ja är så trött .det är en grej ja bara inte förstår mig på! åhh, varföör?

pussochkram<3
/maliin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0