åhh!

nånting gjorde denna till en början bra dag till något.. jävla skit, ja saknar någon jäte mkt. ja behöver nån att prata meed(elin. men aahh, vi kan inte träffas förrän onsdag lr nåt sånt.

plus att ja måste packa, typ, plocka ordning på mitt rum(ser ut som fan. usch, de är nog bra att ja får åka till pappa ett par dagar o inte sitta framför datan 24/7. plus att ja får vara utan johan nåra dar, han ska till malin i nyköping ett tag :) vi bråkade nyss så .. är lessen.. å arg, å sur.. allt annat än bra allså.
ååh, nu blev ja jätte sugen på att skjuta. asså.. inte illa menat bror! utan, bara iallmänhet.
faan vad knäpp du är! (haha, för er som antagligen inte såg så gick han in i mitt rum för att läsa vad ja skrev å ja sa att han skulle gå, sen sa han att han inte skulle in. å så gick han in. å ja försökte få ut han bäst ja kunde, men eftersom han är aningen starkare än mig gick han in å så runt mig å ut. hahah. ok, ja är inte alls sur länge,, glöm de ja skrev tidigare..

men nu måste ja väl klä på mig å lite sånt. puss hej<3
/maliin som älskar sin bror även om han är jobbig ibl.
hade bja till ja kan skriva nåt tråkigt inlägg igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0