häej!

idag vet ja inte vad, allt var så konstigt. tråkigt, när ja tänker på vad ja gjorde. men konstigt nog var det inte tråkigt under dan. konstigt de där. :S sen har ja även kommit på att ja använder ordet konstigt alldeles för mkt. det är inte så bra, för ja tänker på en person då. personens kompis. ååh, ja vet inte.. allt skulle vart som vanligt om du inte hade vart så konstig! (ser ni! nu sa ja de igen!) usch.

elin hade både halsduk & halsband, så ja låna halsbandet, (det suuuper fina jordgubbshalsbandet <3  :) . elin: vi MÅSTE åka å shoppa snart. fyra dagar så får ja masa pengar :) IGEN!

i skolan hade vi SO, som förut var min HATämne. ja verkligen led på varje lektion, det var när vi hade ninna som lärare. nu har vi emma, min gamla mellanstadielärare. allt blev helt plötsligt jätte kul, nästan intressant. xd, tänk vad bara läraren kan göra. :)

nån mer än jag som har tänkt på vad JÄTTE kallt det har blivit? man fryser ju ihjäl! själv sitter ja här med inte världens finaste kläder. samma tights ja hade förut idag. men ja drog av mig klänningen å tog på mig en suuperskön sportbh å en svart tjocktröja.  skööööönt :) så nu sitter ja här å tänker vad skönt de skulle va med lite värme. så kom min kära mor in å fråga om  hon skulle elda, myyysigt<3 fast det var ju inte riktigt sån värme ja tänkte på. men men, de får räcka så länge. :)

en låt; 30 seconds to mars - the kill. den är.. känslosam. hörde den förut. ja bara kände: ja vet inte. nåt fick mig att bara lyssna på den igen å igen.

å vet ni vad? inget blir som man har tänkt sig! allt som man hade tänkt att göra finns ingen chans att man skulle göra dom nu. 



pusshejsvejs. //malin

ikväll är ja ensam med mor hemma för första gången på vääldigt länge. johan är (trodet elller ej!) hos malin. kent är på nån rolig sak, mamma sa han skulle åka jet ski (låter ju asläskigt:P) å vad var de mer.. dom skulle bada i sån här tunna. åka fyrhjuling å annat skojjigt :) men mamma å ja är nu ensamna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0