hahaha, hemlig pojkvän? näe cissi..xd

hahaha, kna inte sluta tänka på vad min mor nyss sa till mig. det var sms till hemtfn, inte till min mobil som normala människor skickar till, näe det var hem. sen sa mor att det var nån data röst(ni vet dom som läser smset) som sa.
hej malin! när kmr du hem, ja saknar dig osv.. nåt sånt.. ja älskar dig puss
min väldigt nyfikna mor visste inte vem det var så hon sökte på internet.. (jävla as, det var ju till mig!) o sen var det cissi.. hahah.. smart att skicka hem då.. vem som helst kan ju läsa..nu går ju de iofs om man bara öppnar inkorgen.. men ändå! hahah.. knasboll, skicka till mobilen nästa gång! <33 älskareey

//maliin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0