hänt idag:

typ nio, vaknade av min mobil som så klart inte hade nåt batteri kvar.. grr 
sen satt ja vid datan typ jätte länge.. bestämde med cissi(hon vill helst att ja kallar henne "hemlig invånare" så då får ja väl göra de.. :S ) att det var aldeles för länge sen vi träffades. så då gjorde vi det.
vi gick ner o bada.. kallt! sen busringde vi lite.. :P men den mkt fega "hemliga invånaren" (asså, känns lite töntigt o säja så..:S ) vågade typ inte snacka mkt.. så det var ja som gjorde * massa stolt* 
japp, det är vad ja har gjort idag. har oxå märkt att mina leggings är helt SÖNDER! värsta hålet.. såå.. dom får ja väl slänga snart..



å ännu inga livstecken från min älin som är i tyskland.. hon kmr hem på lördag :D då blir de party ;) haha, skulle inte tro de

har även kollat snyggast. se   HAHAHAHA! hittade en del man känner igen (tex jim! hon hette typ babbe_ lr nåt sånt.. rebecka im min klass.. hette typ beckizz å så nåra siffror haha.. knasigt

men ni får ha de bra..  o en jätttttte skön låt som man blir hur glad som helst av; giftig - mange schmidt ft petter, älskar varje gång han säjer ; BAH

Den är giftig o den smittar ner dig
Du har hört den förut så du visslar med mig, bah

*Visslar*

Den är giftig o den smittar ner dig
Du har hört den förut så du visslar med mig, bah


Kommentarer
Postat av: ceciliia

schchh, jag var ju en hemlig invånare ^^,

2007-08-03 @ 09:53:40
URL: http://ceciliaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0