hemma igen..

nu har ja precis kommit hem från mitt andra hem.
har inte kunnat uppdatera.. var hos mina sysslingar(pappas kusins barn) för ett par dagar sen, de var jätte kul. dom bor mitt ute på landet, så pappa å ja tog me nåra gevär o sköt lite.. kulkulkul. aa.. sen var pappa å ja inne på nkpg's skjutbana.. ja vann :D å de var rätt många bra som var med, så de var jätte kul, sköt lite halvt kasst, men som tur var gjorde dom andra visst dä mä.
var oxå inne på augusitfesten i lördags.. kolla på elins kompis alfon's band. dom var jätte bra!
alfon är han som spelar bas, till vänster.
image61

image62image63
dom här sötnosarna bodde hemma hos oss ett par dar. sjukt gulliga. oftast, har lxm ett rivmärke på min arm.."/

aa.. skolan börjar om sex dar. ska bli kul :P faktist. ja längtar efter vissa.
pussåkram
//maliin

sen vet ja nu att unika är från antalet datorer som har kollat bloggen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0