HEMMAA :)

så var man hemma ifrån gotland oxå.. det var riktigt trevligt.. särskilt när ja vann.. :) en fågelholk.. kanske inte världens roligaste man väl ett minne..
just nu skulle ja kunna skriva HUR MKT SOM HELST om vart enda litet skott. men eftersom ja nästan är helt säker på att inga som är speciellt interesserade av skytte läser min blogg får de va..
men nästan allt kändes bra, första tävlingen, som var på bana, gick det helt ok, började med 48/50 o det är på internationella tavlan, allså den lilla så det var rätt bra, sen fortsatte ja med.. vad var det.. 49, sen 46. i mellan omgången blev det 48 el 49 kmr inte ihåg o sen 46..ja vann klassen där alla som inte var från gotland el öland var med.. allså över min  far + han  som nyss tog sm guld :D men dom är ju vuxna så dom har ju inget skyttestöd utan rem.. så de var lite fusk, men spelar roll, ja fick mer poäng än dom :D

på andra tävlingen pappa o ja sköt börja ja med 6. (det är mest på fältskjutningar.. ) eller, egentligen var det en inskjutings station först, men den räknas ju inte.. men där sköt ja 6 :). andra stationen blev det 6 igen :) sen lite halv dåligt men ändå helt ok, 4.  fjärde stationen 6. JÄTTE TÄTT skjutet. sista... de blåste som fan, o pappa sa ja skulle skruva 7 knäpp åt vänster.. sen när skjutledaren skrek ELD så tänkte min far att 7 knäpp var ju INGENTING. så han sktade lite åt vänster.. utan att säja till mig :| så han fick sex o ja helbom, 0 BAJS, allt var hans fel.. så bara därf vann han den tävlingen.. men ja får väl va nöjd med 22/30.. rätt bra för att vara mig.

o på båda (tror de, iaf på fältskjutingen, andra dagen) var ja ensam i min klass, allså den enda som var 15 eller under.. det var typ inga som sköt i undomsklasserna. allså klass 15- 17.. joo. en till .. vi sköt samtidigt.. han kollade på mig hela tiden..

så nu sitter ja här igen.. saknar elin lite.. hon är på sitt land i blekinge..eller, nu är hon i tyskland, men de spelar ingen roll för ja kan inte träffa henne nu iaf. :(
elin, ja hoppas du kan träffa dina snygga sysslingar nåt mera nu..


massor pussar
//Mal!iN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0