inte överlycklig, bara allmänt glad :D

vet inte vad det var för nåt speciellt med denna dag, men nåt har gjorrt mig jätte glad. kan de bero på att ja fick shoppa på riktigt idag, lr kanske för min bror var ovanligt snäll o lät mig komma in på hans rum (framsteg :o xd) lr kanske att ja såg att fler o fler läser min rätt tråkiga blogg. kanske för ja ska o skjuta imorn :P vad vet ja?, inte mkt iaf. 
 
har rensat nääästan alla bilder på min kamera.. de tog tid kan ja säja.. ja är kär i min kamera!haha, näe, nu har ja sådär tråkigt igen.. blääe, nån som vet vad man kan göra?

å ska ja va ärlig längtar ja lite efter skolan. mest för att få träffa människor igen å så blir det förhoppningsvis kul å få betyg.. men det är bara liiite lov kvar, bäst att slappa de som är kvar. vet just nu att ja har INGET planerat vad ja ska göra, dvs.. bara slappa :D skööönt

jahopp, men nu vet ja inte vad ja ska göra mer.. kanske borde gå o sova jääätte tidigt me tanke på att ja ska upp astidigt o skjuta imorrn, känns lite speciellt, me tanke på (irreterande, ja har börjat säja så hela tiden..) att det är farfars pris som pris om  man vinner. lätt att ja vill vinna. tänker rätt ofta på hur de skulle va om han fanns. o ja vill prata med nån om allt fint man kmr ihåg, men det är så svårt för ja blir så lessen varje gång. likaså nu, ja saknar dig o allt ja vill är att du ska finnas med mig.. men det skulle ju bli ett problem, för du är en ängel nu, om killar kan vara änglar?! aja.. ja tror ja ska hoppa ner i min säng nu..

gonatt, eller kväll?
/malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0