lalala

godmorgon allahopa :D

idag blir sista dagen på rätt länge som ja kan skriva blogg, tror jag. ska till pappa. hans data dampar.
fortf ingen som vet vad unik besökare är? 
 blir fortf lite halvt jätte chockad så fort ja tänker på ormen ja såg för nån dag sen.. huhuh.. hatar ormar!


så nu ska ja väl packa lite kläder o sånnt som ska med til pappa.. usch, ja hatar att packa. ja tycker ja kunde få två par av alla kläder ja köper så ja slipper packa hela tiden!

elin är äntligen hemma :) ringde till henne så fort hon kom hem igår.. haha, kunde inte vänta längre.. så vi ska ses nån dag.. antagligen onsdag ( för er som ville veta det..:S

har oxå räknat ut att det är 15 dagar kvar av lovet. skönt, men ändå inte. sitter här o tänker på vad ja egentligen har gjort denna sommar.. det är inte mkt.. lr, ja har ju åkt en del.. tjeckien o gotland. men när ja har vart hemma har jja ju inte gjort nånting! :| aja..

en glad nyhet är att bror, pappa  o ja ska till pappas kusin o hennes familj (mina sysslingar) kuuul, dom bor lxm ute på landet. o där kan man skjuta med massa roliga gevär (som vi inte får skjuta med på vanliga skjutbanan, haha. undrar varf? joo, men typ farfars hagelgevär.. de är nåt, vi får egentligen inte skjuta med de..  o ja har inte gjort de heller, asså, de ser ut som de blir värsta smällen! kul, men det är fööör mkt. de är roligare med korthålls gevären med kikarsikte. de är kuul!! :D
de är mest de ja kmr ihåg när vi är där. sen vet ja att tre av dom är mina sysslingar. Christian, öhh, typ ett år äldre än mig, sen kmr ja inte ihåg, en tjej, typ lika gammal som brorsan? sen en till, kmr inte ihåg nånting, bara att vi  skjuter :D


haha, ja tror min bror skulle kunna bli nästa lena ph, lxm.. han krattar lr nåt.. å när ja kom börja han ta krattan som hon gör med mickstativet.. haha, go min bror!

pussåkram från en ovanligt glad maliin(haha, de har ja vart i flera dagar nu :D jihooew!) haha, nu ska ja se "kenny vs spenny" på 6:an. det är sjukt kul :D de börjar snart.. om tio minuter..

okej, nu har ja tänkt. de finns bara bra saker med att börja skolan nu.. :D


Kommentarer
Postat av: vicky

jag tror unika besökare är den som loggar in på bloggen, du alltså :P

2007-08-13 @ 18:43:35
URL: http://www.nogg.se/weidoulia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0