så har man ljusare hår då:)

har precis blekt håret, de blev inte så stor skillnad.
idag har ja vart i simonstorp å skjutit. de gick asdåligt. kom tvåa. men ja hade faktist annat att tänka på idag. (man måste ha bra bortförklaringar om man ska bli en bra skytt har ja hört..) min plan om att gå å lägga mig tidigt igår gick sönder.. sådär en två timmar längre än vad ja borde..
imorn börjar skolan. tkr synd om elin, men är glad för mig.
ska till min far ikväll. skönt, då har ja ju itne så långt att springa om ja blir sen imorn ;)

har haft den suuuuperbra låten lovestoned/I think that she knows - justin timberlake på hjärnan hela dagen. ja älskar den:)

nu vet ja itne vad ja ska hitta på, PACKA.. usch! pusshej<3/malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0