.. :)

idag blir dte en hemmadag hoppas jag.
jag är trött, fast mamma sa att hon skulle in till "stan" idag, dvs maxi, media markt, expert osv..
media markt som har blivit lite av min favvo sen ja såg att dom hade en box med 12 skräckfilmer!!
oh boy, självklart önskade ja mig det, men ja fick dom inte -.- mamma tror nog ja är fem år fortf ;)
fast ja ska nog köpa den idag.

nån som är lite sugen på en gammal choklad kalender med nåra godisar kvar i??

asså, ja FÖRSTÅR INTE,
 -vrf ska man få så jävla mkt godis på julen,?
-vrf lagar alla MER mat på julen, precis som om man skullle vara MER hungrig då?

konstigt :S

nej men iaf, jag känner mig rätt så nöjd med denna jul, ja menar, den kunde vart bättre.
- ingen mormor&morfar på julafton, och så har det  alltid vart ju..
- vi sov hos pappa från den 23:e till 24:e, vi sover alltid hos mamma..
- vi var hos moster&morbror igår (juldagen), vi brukar alltid vara med dom på julafton..
-
VI MISSADE DOM FÖRSTA 20 MINUTERBNA AV KALLE ANKA  FÖR ATT DET FANNS INGET LJUD!!
eller, vi hade visst satt i skartkontakten lite halvt.. x)
så sen fick vi byta till en annnan..

lite smått irriterande, samt panik.

god fortsättning
/malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0