..JULLOV

dagen började trevligt, NOT. johan kom in o väckte mig 11. sen kunde ja inte somna om, satte mig vid tv:n o kolla på barnprogram <3. sen har det inte hänt så mkt mer.
igår var det traditionell julavslutning på Hultdalsskolan. förutom att ja spelade då. och sen gick vi till klassrummen och fick våra betyg, ja är skapligt nöjd :). 5 G, 10 VG, 1 MVG. lixom första terminen, johan sa att det var ju mer än vad han hade när han slutade nian.. haha. men ett G i matte skulle ja dock inte haft om ja hade haft en annan mattelärare, ja menar, Per o ja kommer ju itne direkt så bra överens. menmen, hoppas det blir bättre på slutbetygen i nian. det spelar ju itne så stor roll nu.

och igår innan avslutningen gick ja till omklädningsrummen där ja träffa elin&samra. sen fixa dom mig, ja kände inte igen mig själv, asså, det var jättefint :) fast ja var ju lite gul i ansiktet, men det syndes nog inte för det var ju mörkt i gympasalen.
 image65
jag, elin i bakgrunden, världens bästa Samra-fotograf.
efter avslutningen gick i till fritidsgården, dom sa (och nu citerar jag): aa, de kommer bli världens ös!
fan heller. skittråkigt, så vi gick hem ist.


ha världens bästa jullov, ska iaf ja försöka ha. puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0