saker jag irriterar mig på:;

.. personer som inte förstår att dom är jätte fina, okej, fel att säja att ja irriterar mig, tycker bara lite synd om dom.

annat ja irriterar mig på är människor man trodde man gillade, som man trodde var helt perfekta, som man blev typ glad  att vara med, men i själva verket har världens sämsta självforttroende & man inte alls vill vara med.
</3 ja vill inte ens prata mer med dig, du kan väl tro att alla älskar dig när dom egentligen har kommit på hur falsk du är! I D I O T  säjer jag!
(det där handlade om någon som antagligen inte läser, men men, dert kan stå där ändå!!)

okej, nu kan ja typ sluta vara arg, ja kan tänka på någon som gör mig glad, på RIKT!
(haha, ni fattade inte om ni inte htr elin)
..elin, världens bästa vän<3

.. en annan som gjorde mig otroligt glad idag var den mest musikaliska jag känner & är världens bästa lärare, min egen ( haha, not) fredriksson! och eftersom han är den mest musikaliskaste ( haha, japp, fel komparerat, ja vet :) ja vet , så kan ni fatta att hans beröm väger mer än någons annat.
varje gång ja hör hans super klara toner så känner ja bah: WOW, ja vill bli lika bra som han. spelar ingen fucking roll vad andra säjer, det är fan min dröm.

.. nån annan som borde nämnas på malins göraglad-lista är ändå Gavin DeGraw, vars skiva spelas ovabrutet hos mig :D


.. nu kom ja på en hel del saker som ja blev sjukt glad över idag;
min klass!
allså, hela 8a ( njae, halva då ;) ni är förjävla härliga!, och just nu syftar ja på nåra speciella pojks. och såklart den världsbästa klasskompisen Cilia<3 , och resten av tjejerna såklart.
men mest pojkarna, nej pojken, japp, en speciell var det idag.


take my home, take every thing i own, take it take control, you will feel better, you will feel whole,
you're so good,
you stoped me whrer i stood and let me look at love, and i feel better, oh, ifeel good,
i just wanna give it all to you, i wanna share this with you, make you mine and mine will be all yours, whenever you want and more, what i'm anticipating, everything else would be overrated.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0