:)

god middag :)
idag har ja vart i skolan, min elin var sjuuuuk :(
vi hade vikarie på engelskan idag. hon var MKT bättre än hon vi brukar ha ( bara till att börja med så har hon ingen bh, & hon ser ut som en hippie ) vikarien hade stora ögon.! och Cecilia fick en tillsägelse för typ första gången detta året. ( Ojojoj, men ja ska väl itne säja nåt eftersom hon sa till mig med :/ ) hihi

nu är det snart dags att åka till Hallen, för min bror ska spela första innebandy matchen för den här sesongen, hhur faan stavs det? det blev ju itne rätt nu iaf, säsong. !
så då måste man ju kolla :)

trevlig öh, kväll!

btw, fick kort från pappa idag, han hade det bara bra! fast ja tyckte ju att jag var felet, han glömde ju mig hemma!! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0