..

ännu en dag i paradiset. haha..har nyss sett idol. känns inte lika kul som dom andra åren.. då är simpsson faktist bättre..
idag.. ööh, idag.. ja var i skolan! lite halvt förvirrad.. xd ja rä trött. ska duscha snart. men elin tvingade mig att skriva en blogg. såå, för dig.. eller nåt.
skola imorn, längtar till torsdag..:P ska ju spela då.. har inte tränat alls mkt på min läxa, men men.. min musiklärare säjer ja är så duktig iaf (A)
ja har haft en låt på hjärnan huuuur länge som helst, så ja kan typ inte tänka utan sitter bara å hör texten i mitt huvud. it don't make any diffrence to me, what the world thinks about us baby. lalalalala. o massa mera.

jihoew! försöker just nu övertala mamma att vi ska bjuda martin o andreas på middag i helgen. tjohoew. dom är så superskojjiga. hoppas andreas snurrar på armen så där kul som bara han kan göra.. eller frågar om man tycker om brända korvar.. ahha.. lilla andreas..

men men , slut på de roliga.
puss&kram maloon. (haha.. ja fick värsta garvattacken förut idag. cissi o ja satt i datasalen. sen sa hon nåt.. ahaha.. okej, de var inte så kul.. men ja är trött nu så då skrattar ja åt allt.. ajuste! maloon.. om ni inte har hört cissi säja de så MÅSTE nu göra de.. superkul. men det verkar bara vara ja som tkr..xd

puss o gonatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0