..

jappjapp,
idag var ja med elin igen. vi hade ju bestämt att vi inte skulle ses idag. men ja klarade mig inte utan henne.. hehe.
blä på mig för ja aldrig hinner göra mina läxor. (eller, ja väljer att hitta på mkt roligare saker än dä. aja..
ja var hos min låssas kompis leif idag. (eller.. asså, riktiga. min musiklärare..:) spelade. blä på mig igen. ja borde verkligen öva mera. ja har bara så oerhört svårt att koncentrera mig just nu.. aaaaaaahg!!

har nån sett min familj?? ingen är hemma.. aja.. ja är ju en stor flicka nu. det sa min låssaskompis leif.. ahaha. men herregud. ja är sjukt trött. måste sova. spelar egentligen ingen roll hur tidigt ja går o lägger mig, ja är lika trött för de..


ja vill ha jordgubbar!!!! <3

pussågonatt(kväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0