:)

idag gick ja in i ett träd. osmart! men vem har sagt ja är smart?!

ja tror ja har överskottsenergi idag. ja kan inte sitta stilla.

ja vill shoppa :)

idag var värsta sköna dagen iskolan. först svenska. vi skulle skriva en dikt. min var superfin :) xd. så det va supernice. efter svenskan hade vi hemkunskap. vi fick göra rysk rödbetssoppa. INTE GOTT! vi bakade även bröd. sen sa fröken att man inte fick ta med sig hem&att vi skulle frysa in så skulle typ vaktis få det. haha, alla va superelaka så vi hade brödtävling. haha, ja kom typ sist. cecilia vann. hon åt FEM! hehehe. o på lördag ska vi leka :D det var ju superlänge sen så de ska bli skojj :)
efter hemkunskapen hade vi matte. ja hade ont i huvet, så ja la mig på golvet. tihi. som alltid. men det är faktist skönare än vad man tror.
sen mellan matten o franskan var ja o spelade.(hos min låssaskompis leif.) han sa att ja var för bra så ja skulle sluta öva hemma. då sa ja att de gjorde ja aldrig ändå. xd. han är skoj fast han är gammal!
sen franska med christina berger. vi hade läxförhör. inte bra. för jag hade precis antagit (heter de så?) johans utmaning, näe, vänta, min utmaning till johan om vem som skulle få flest rätt på glosorna denna termin.  ja tror ja kommer förlora. ja skrev nämligen ett fel idag "/ grrr.


nu sitter ja å låter som en säl. bara om ni undrar. mamma ville ju att ja skulle städa. de vill inte jag. då gjorde ja säl-ljud!




nattinatti<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0