:|

idag har varit en dag. ja tänker inte skriva att den har vart varken bra eller dålig, för de har den inte. är så himla trött bara. o trött på att se alla andra så glada o lyckliga hela tiden. så klart vill ja att dom ska må bra, men när är de min tur egentligen?

idag hade vi svenska, de va ju lxm lätt, man skulle bara läsa, sen hade vi hemkunskap. vilket var rätt kul. sen hade vi matte, o vi fick tbx våra prov. helt okej nöjd, 29/38 på ett bajs svårt prov. sen skulle ja o spela. det gick verkligen skitdåligt! (det för mig är alltså att det inte flyter på som det alltid annars har gjort. ) det funkade bara inte, ja var heeelt för okoncentrerad. sen hade vi franska o det gick typ helt okej, bara att ja inte sa ett ord. typ. men ja var verkligen inte på humör. har inte vart hela dagen. så..

men men, det är bara hoppas imorn blir bättre.


nu ska ja baka! :) våran pedantiska (fast hon är rätt bra ändå.) hemkunskaps lärare säjer att det är bra när man är arg. fast ja är ju inte arg så ja kanske borde skalalök eller nåt. men men


hade bra fastän ja surar.
o ja vill bara att nån kan säja att dom är nöjda, att ja gör bra saker, för det är fan inte lätt att ha världens krav på sig hela tiden. ja vill bara att nån nån gång kan säja att ja behövs utan att ja har sagt det, eller att nån vill att ja ska vara där fast ja inte behöver försöka göra mig till för att passa. men så funkar det visst inte.  

Kommentarer
Postat av: din elin

malin , jag älskar dig & hoppas du vet att du är bästaste bästisen i världen. JAG ÄLSKAR DIG!!!!

2007-09-27 @ 21:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0