:)

alltså. igår somnade jag efter att mamma hade klätt av mina kläder och lagt mig i sängen, sen sa hon att ja fick borsta tänder&ta bort sminket imorn. sen kommer ja inte ihåg mera.
o när ja vaknade visste ja inte nånting. lxm, ja funderade på om ja skulle gå till skolan, om att det verkligen var dags att panik-handla massa julklappar, vilka kläder ja skulle ha på sommarskolavslutingnen. ojojoj. sen kändes det jättekonstigt i mitt ansikte, då kom ja på att ja inte hade tvättat bort sminket. plus att ja hade fått värsta finn-explotionen (ockej, en pytteliten i pannan som inte ens syndes, men det kändes så)
usch, vilken superbra *hosthost* start på helgen.

idag ska ja inte göra nånting! tror jag. är ju väldigt trött sen igår.
Johan & Jag lagade mat till Mamma&Kent.
(eller, de var ju mest JOhan. för han är bäst)
vi gjorde tre rätters middag :)
förrätten var nån sallad&typ chilimarinerad ost. rätt gott.
varmrätten vi gjorde va lövbiff med nåning supergott inuti. till de var de typ potatismos, fast inte vanligt (budget..xd) de va typ .. vet inte. men man hade den hära.. vad heter den.. spritsen. som man har när man lägger grädde på tårtor o sånnt. sen spritsade man potatisen på en plåt o så in i ugnen.  det var SUPERGOTT.  dock knappast nyttig. ´men men.
efterrätten (då var ja så trött så den gjorde Johan, ja skulle iaf i kunnat gjort nåt på den, men men..)
han flamberade (lxm, ELDADE!!) äpplen.
han hade stekt äpplena. sen tog han den stora ljusstaken som står i vardagsrummet o ställde den mitt på golvet. sen hällde han i nån sprit o sen över ljusstaken.ja var ju inte direkt beredd på vad som skulle hända, så ja blev ju skiträdd. det blev världens största eld mitt i vårt vardagsrum! sen slocknade det. ascoooooolt. sen gjorde han det igen, fast med nåt med ännu mer alkohol i. så då brann det ännu mer!
ja säjer bara WOW! lågorna var nästan nära taket..

det är så roligt att laga mat med Bror för han lär mig alltid massa bra saker. :) och att vi kan ha hans laptop i köket o lyssna på massa bra musik :) och att.. nä, nu blev det allt lite mkt om min bror i detta inlägg. .. bäst att sluta då.

ha ett bra liv som Johan brukar säja till mig. (men fan! nu sa ja det igen.!! )
tihi. gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0