:D

idag har vart en sån dag då man bara kan gå omkring o le åt ingenting. så skönt :)
ja har vart hos mormor&morfar. ooh, ja älskar att vara där. det är nånting, allt är så stilla, fast ändå helt fullt av liv. hihi, jaa, visst låter det poetiskt?
mamma o ja var ute i skogen och promenixa, vi hitta massa svamp :)
önskar ja kunde åka dit lite oftare, hälsa på min favvo ko lite oftare, han är supergosig. <3

sen när vi va hos mormor&morfar hade morfar's syster kommit o hälsat på (hon hade även med sig "sin goda vän" som mormor kallar honom, va gulligt! ) . dom satt&snacka "nymodigheter" , tex sms.. dom sa typ; ja kommer ALDRIG i mitt liv lära mig skicka ett sånt där meddelande. eller; om ni satte en sån där kamera i min hand skulle ja inte ens.. lalala.
är de inte gulligt.? dom bah:ja , ja förstår mig ju itne på hur man kan skicka bilder till en telefon (dom mena vanliga mms) o så sa dom, tycker inte du det ¨med malin?
ja bah: öööööh, jo. absolut. lalala.


I smile , you laugh, I look away
I sigh, you ask me why, I say,
Its ok and I am just feeling down
Your hand on mine I hear the words...
If only love had found us first, our lives would be different

Where would we be now
en av dom tyvärr väldigt få bra låtarna på Good Charlottes senaste platta.
Good morning revival

snart ska ja sova, godnatt<3

Kommentarer
Postat av: hanna

haha, coolish xD

2007-10-01 @ 16:51:51
URL: http://hejjagheterkindmedh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0