liista:

Namn: malin heter ja för dom som inte vet..
Kön:  flicka.

Ålder: 13 är ja.. (och, JAA ja vet ja är ett år yngre än klassisarna

Längd: blääää 179,9
Smeknamn: maloon
Hårfärg:  blond
Ögonfärg: grön, vill ha blååå

Har du någonsin
Ätit sushi: 
nä, tänker inte heller, rå fisk lxm!

Varit ihop med någon som varit otrogen: nepp
Klättrat på berg: öh, kanske de.
Sett vita huset: va är de? ett vitt hus? svar JA!

Antingen eller
Kallt eller varmt: kallt, då kan ju nån värma mig. fast då blir de ju varmt. ja säjer BÅDA!
spets eller satin: satin. fast de är jobbigt att sova på sånna lakan. dom bara glider iväg.
Svart eller rött: rött
Regn eller snö: regn
Rosor eller tusensköna: rosor
Vår eller höst: höst
Matte eller engelska: matte geni är ja!

Motsatta könet
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: ja de är klart.
Vet den om det: mina kompisar vet om att dom är mina kompisar, svar ja
 
Inom de 48 timmarna
Kramat någon: japp. :) I <3 kramar

Bråkat med en kompis: njäe. klagade lite på samra för hon hade rökt ( blääääää!! äckligt!) men det var inget bråk.

Gillar du att:
Ge kramar: om ja gör!!! älskar kramar <3
Ge massage: japp..:P men även att få.
Gå promenader i regnet: jaa :)

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: ja var i Polen. mer kmr ja inte på. 
Svär du för mycket: tycker inte de själv, men har hört att det är rätt mkt.
När duschade du senast: imorse, o nu ska ja snart tvätta håret.
Vilken färg är det på dina byxor just nu: dom är svarta
Vilken låt lyssnar du på just nu: ingen alls.. har dom i hjärnan.. xd
Vad är bredvid dig just nu: min låssas kompis leif.. hahahahahahahha. faan vad konstig asså! (elin: ja berättar sen..)
Saker på skrivbordet? alldeles för mkt. bl.a. nagellacket som ja har öppnat o luktat på minst 13 gånger idag.

Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): de är ljust. från ikea.
Vad var det sista du åt: mat för massa länge sen. ja hade gjort den!! :)
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: haha.. inte vet ja
Har du en lavalampa: nee..
Hur är vädret just nu: mörkt. ser inget ju!
Vad gjorde du igår kväll: hm, mitt närminne :S xd vet faktist inte.. joo! ja tog en promenix till min farmor.
Vem pratade du sist med på telefon: pappa.
Vad gör dig glad: när nån rufsar till mitt hår å säjer bawawawa.. hahahah, eller nåt. de gjorde mig glad faktist! elin gör mig glad.
Vart skulle du vilja du åka: vet inte.. vartsom helst.
Vill du ha barn: haha.. ? vet inte

Vad ska dom heta: möhöew

 nää, allså, ja skulle ju duscha. nattinatti<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0