.. sommar ju!?

de är värsta sköna ute ju. varmt :) de är därf ja sitter här..xd. lång dag i skolan idag. :( men skojj på slutet.. xd. mrs. göra bort sig nr 1 ser ni här. eller, hennes blogg läser ni. tur bara att ja är så bra på att göra bort mig att ja är van. bara skratta så löser sig allt. :)
hade musik idag. brukar i vanliga fall vara kul. det va inte så kul idag. vi spela vanlig&elgitarr, bas och trummor. ja äger på trummor verkligen..xd. gitarr å bas oxå för den delen..

 ikväll har ja verkligen INGENTING att göra. astråkigt. men ja är trött. å ja SKA skjuta imorn. enligt mig. annars sa mamma att vi kunde åka till söderköping. jihoew! INTE!!. bara om martin&andreas följer med. :) men dom skulle visst spela tennis. så då blir de väl inget med det heller..


ja är trött!
tror ja ska lyssna lite på min bästis jonte (haha, ja har ju många bästisar..måste sortera!) ipod, som ja råkade få med mig hem. ajdå.

ojj! jävlar vilken stor text det blev. haha, undrar om de kmr med.. xd. supertekniska jag vet ni..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0