nanana

nu är det dags att åka till pappa igen. måste ladda inför imorgon, ska åka sådär klockan 7 hemifrån och ska vara i linköping runt 8. resten av kvällen kan jag tänka mig går åt åt packningen för imorgon ( för de som inte vet håller jag på med skytte, man har OTROLIGT mycket och tunga saker med sig. )

jag fick alldeles nu, innan middagen , värsta infallet och bara kände att jag var tvungen att ta en bild på den jättefina himlen alldeles utanför. men eftersom jag ännu inte har förstått ( och inte orkat lära mig) hur man lägger in bilderna från mobilen till datorn så blir det inte bild ;D
men jag kan ju berätta att den var otroligt fin.



  
men jag och världens finaste cecilia som jag saknar väldigt mkt, är ju nästan lika bra, right? ;P xD
Cecilia.. du betyder allt. <3

Kommentarer
Postat av: cecilia

nawwa sötnos du är för gullig, vad skulle jag göra utan dig? , du är för underbar älskar dig, .

2008-04-06 @ 16:05:01
URL: http://ceciliaan.blogg.se
Postat av: cecilia

Vat du vad, jag har ringt dig. Håller på att dö av såkallad jesus feber, HJÄLP MIG!

2008-04-13 @ 16:55:10
URL: http://ceciliaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0