noåsiudbna

Till cecilia :

Scroll Lock
är en tangent som återfinns på många tangentbord till persondatorer. Den användes tidigare för att styra bläddringen (eller "rullningen", på engelska "scroll") av text på tangentbordet. I Windowsmiljö har den begränsade funktioner, men används i vissa program, bland annat Office Excel. I övrigt är den "utdöd" och fyller annars inte någon funktion.


nanana, jag sitter i datasalen , vi ska egentligen göra ngt med hushållsmaskiner på tekniken, men jag fattar noll så tänkte uppdatera. fast eftersom jag har verkligen noll att skriva om så.. jag kanske borde sluta eftersom...


Kommentarer
Postat av: Emelie ^^

det bara plinkar om jag trycker på scroll lock... *plink plonk, plink plonk* xD

2008-04-22 @ 15:17:31
URL: http://www.silverpiilen.zoomin.se/
Postat av: ceciliia

VAAA , vad är det här för någonting, ? xd. :D Malin? , hahahahaha. måru bra eller? , Du kanske har tittat fööör mkt på vår snygg teknik vikarie, duvet :P

2008-04-26 @ 21:41:44
URL: http://ceciliaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0