eftersom

alla bara tjatar får ja väl uppdatera :S
då var det klart  XD
haha. nae, ja kan skriva ngnting mer..

hm, till exempel att tessu är en himla trevlig person!

hihih, grattis tessu, du blir nämnd på min *host host *  helt uppdaterade och fina med hm, MÅNGA läsare varje dag XD

jaja, ja tror ja ska ta o duscha nu.
ja har nämligen kommit på, att om man tvättar håret på kvällen,
behöver man inte göra det på morgonen,
då gr det mkt snabbare eftersom man lxm bara kan ta en snabb dusch på morgonen .

jag är så smart!

det är därf ja bordet ha mer är g i matte -.-

blä blä.. :S

nattinatii XD

Kommentarer
Postat av: Tessu

hahahaha xD
nu viker jag mig (inte ut mig, utan av skratt) . och titta ^^ Jag kom ihåg att det inte va massa i:n i namnet på din blogg med (a)
du är helt jäävl dunderbra underbar, (a)

2008-02-09 @ 10:51:32
URL: http://jaklakrokus.blogg.se
Postat av: CEC

malooon, ;D . asså jag är ändå lite bättre än dig, :O, Jag borde liksom iallafall ha g+, ;D .
Tycker vi får göra ngt åt våra betyg, . Skalle pär ska fan få se, (a), . Fast jag blundar helst,. xd.

2008-02-09 @ 18:23:48
URL: http://ceciliaan.blogg.se
Postat av: cecilia

Hihi, jag älskar dig malin, tur att du finns. Asså jag har blivit smittad av mycket allvarlig sjukdom. finns inga läkemedel, eller joo (ett), xd. .. Man blir såhär onormalt pervers, xd. smittad av en viss tessu, nu söker jag hjääälp. ! , haha

sötoman.

2008-02-09 @ 19:34:06
URL: http://ceciliaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0