..

jaha, nu blire ingen blogg på länge. idag ska ja till pappa, men han ville att ja skulle komma typ 12 :S
haha, men sen imorn ska ja på *snaaark* konfirmationsläger. jippie. not.
sen är det nåra dagar kvar, sen börjar skolan igen, ja kan inte skriva blogg på en vecka tror jag.. :S men men..

ooh, ja låna mammas body loition med typ glitter i x) den var fan asskön :)


hjihi, ja känner mig som en blandning av lilla my& engelskaläraren tutten. ja har en knut mitt på huvvuet X)

aa, lova att ringa elin idag oxå.. herregud, ja tror ja kmr få det körigt.. x)


men men, dags att börja packa :'(

alla får hade jättebra ( förutom elin, för hon ska ha det KORV (L) )

puss&kram (L)

Kommentarer
Postat av: cecilia

hmm, jag har korv idag!? , vadbetyder korv. ?? ahoow, maloon. din telefon. haha, bästa ... :P F, F, F XD. HA DET VIOL PÅ KONFFA SAKEN IDAG,

2008-01-03 @ 14:43:16
URL: http://ceciliaan.blogg.se
Postat av: cecilia

men jag behöver ingen julklapp ju, ;), lilla sötnows.

2008-01-03 @ 15:09:47
URL: http://ceciliaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0