..

för en stund sen var jag jeteglad (eller jeteklad, som elin skulle sagt xD)
men ja vet inte. uuusch, snacka om jobbigt. fast ja vet ju inte vad, så ja vet ju inte vad ja ska göra åt saken...
hm, vad säjer ni, en frans skulle nog inte sitta fel här inte..
(hihi, och för elin blir det parfym, cilia; bögen) XD


- malinsvahn säger:

har du glömt en godis på mitt skrivbord?:

ZvaHn säger:

mm la den där som tack för att jag fick låna datorn

- malinsvahn säger:

haha, vad snällt

ZvaHn säger:

(W) (U)
- malinsvahn säger:

sa ja INNAN ja hade smakat å den-.-

- malinsvahn säger:

hahahha, men vad dum du är..

ZvaHn säger:

(W)
- malinsvahn säger:

den smakar förjävligt--

ZvaHn säger:

jag det är ju bajs på den

- malinsvahn säger:

näe.. neej, det är det inte? bajs skulle smaka gott om man jämförde med denna...

ZvaHn säger:

haha men det var det

ZvaHn säger:

jag tappade den på golvet så det ramlade nog av

- malinsvahn säger:

åååh, vad äckligt..

- malinsvahn säger:

fast nu är den god igen :D

ZvaHn säger:

,mm

ZvaHn säger:

HAHA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0