..

ooh. kände konstigt och ovanligt nog för en blogg.

hihi, ja är lite glad faktist, men det vänder nog, det brukar det ju..

ja saknar min elin, fast vi sågs igår, förlåt för att ja aldrig hinner men min tid räcker inte till . ja önskar ja hade mer tid, för du är den som ja älskar mest. ( okej, delad 1:a plats med bror&mamma&pappa) men det är ju samma sak :D
men efter våren och konfirmationen lovar ja att vi ska ses JÄMT. hihi, kanske att ta i, men absolut inte så som det har varit nu iaf.. :'(





nu har ja fått massor av trevlig musik :P lyssnar som fan :)

ha det allmänt bra :D
malooongååååååååås(L)

Kommentarer
Postat av: elin

aw ;'/ fan vad jag hatar det. vi träffas aaaaldrig längre :'( JAG VILL LEKA VARJE DAAAAG ! buhu :'(((( älskar dig.

2008-01-13 @ 13:15:34
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se
Postat av: cecilia

heeeeeej gååås ^^ mohaha. ja en och en annan klenis på ikea. Men en som var lite mer än de andra. ^^ , mohaha . Jag älskar gc malin, jag ÄLSKAR, ! dig.

2008-01-15 @ 18:31:24
URL: http://ceciliaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0