såg att jag aldrig uppdaterar

jag gör det tydligen inte i sömnen som jag hade hoppats på..

idag är en sån dag:
- då man vaknar klockan nio och tänker : NU! ska jag e på sommarlovsmorgon, men man sätter sig vid datorn och missar tiden
- borde städa..
- sitter vid datorn ist.
- snart ska träffa elin ( om ca två timmar)
- ska äta våfflor på kyrkans våffelkväll ikväll.
- då man forhoppningsvis får sova inatt. 8 har haft lite sömn problem dom senaste dagarna.. :/
- då JAG BLOGGAR ;D


suck, jag bord gå ut en sväng tror jag..

men ni får ha det bra .. hm, mina bloggläsare ;D

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha xd gumman gumman :D andas, men det är Isak jag menar :P jag har ingen bror, (a) Även om det skulle sitta fint med en ibland alltså ^^

Kramkram <3

2008-06-19 @ 18:07:15
Postat av: Tess

förlååååt "/ Sarah har suttit vid min data xd HAHA! det var Jaaaaaaaaag (a)

2008-06-19 @ 18:08:13
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0