glad påsk och välkommen till världens Jesus!

inatt var jag på mitt eget dop, och jag är inte så trött längre. dopet var halv tolv i natt, vi var väl hemma typ halv två, och då var det party som gällde :D jag fick massor av fina presenter men det finaste fick jag av farmor<3
ja vaknade klockan ..... hm, halv två idag, och malin, den sovtutan kom ner vid fyra Xd

ikväll ska malin, jag, mami och kentagent till vildmarkshotellet o äta, johan jobbar ikväll. :P ska bli lite trevligt, men just nu känner jag mig inte så hungrig eftersom min frukost klockan 2 bestod av kycklng sallad XD men men, det är ju ett tag kvar.

Kommentarer
Postat av: Therese

GRATTiiS, eller vad man nu ska säja xd din kristna lilla skit unge (a)

2008-03-23 @ 22:07:41
URL: http://jaklakrokus.blogg.se
Postat av: Therese

hahaha xd du är mkt smaart alltså xd Men jag skulle kanske tycka att det va lite pinsamt om alla visste, eller avd man ska säja (a) xd

2008-03-24 @ 19:43:51
URL: http://jaklakrokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0