hej

det känns lite som så att denna blogg är lite död, så idag ( jag har studiedag) så tänkte jag iaf ge den lite andningshjälp så han håller sig vid liv.

idag vaknade jag av en jävla väckarklocka som ngn idiot hade ställt i rummet bredvid och gått hemifrån. gaah, och den tystnade inte även om jag kastade i golvet.. det blev bara ett litet märke i golvet.

allså det är riktigt skönt med studiedag, i skolan har vi tema framtid, allså visst det kunde blivit jättekul och så. Men när man har en grupp där det finns en som man gillar (som vän allså) en som man klarar av, och två som man inte tål...
 allså ni förstår själva kanske att jag är inte toppennöjd med min grupp när vissa ( typ cissi) får vääärldens härligaste grupp.
Jaja, jag får väl sluta vara avundsjuk och vara nöjd med vad jag har.
Annars kan man ju alltid vara "sjuk" imorgon och bli frisk till orkestern :P
Vi får väl se hur detta slutar..

igår blev det en snabbis på stan. jag skulle köpa lite saker till orkestern för självaste jag ska vara med på lördag och marschera. hih, lite spännande. så jag köpte en vit skjorta och vita knästumpor. så jag ser lite ut som en tant. Men det kan inte hjälpas.. ;P
och på söndag klockan 5 är det konsert i Hörsalen, så de som har tid/lust är supervälkomna. inträdet kostar 60:-

men men, nu blir det o värma upp läpparna ( usch, jag gillar verkligen inte att spela på morgonen :s ), för sen ska jag laga lunch  alldeles själv , dvs nudlarna ska man koka och kycklinggrytan ska tas fram ur kylen..
heheh, jag blir nog ingen kock..
´sen ska vi äta glass , och sen blir det konfiirmationen som gäller. :)

Kommentarer
Postat av: tessu

ååååh :D jag vill komma jag vill komma JAG VILL KOMMA !!! :D :D :D får se om jag har något bokat bara vafan "/ hihi..

2008-05-14 @ 14:46:51
URL: http://jaklakrokus.blogg.se
Postat av: cäciliija

jag vill ju gå på orkester med maaaalin :O, jääävla aranääs skiter i cupen & gårt på konsert ;D, pussu

2008-05-15 @ 08:31:36
URL: http://ceciliaan.blogg.se
Postat av: elin

får man gissa på att cissi är i samma grupp som en viss AGUIRRE? :D

2008-05-15 @ 15:25:30
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0