lista;

Jag har:      
(x) snott den här listan från någon      
(x) ändrat den här listan 
( ) rökt en cigarett      
( ) rökt en cigarr      
( ) varit hög      
( ) hånglat med någon av samma kön  
(x) varit kär             
( ) fått sparken     
( ) varit i knytnävsslagsmål
( ) rymt hemifrån      
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak      
( ) blivit arresterad      
( ) hånglat med en främling      
( ) gått på en blinddejt  
( ) kan teckenspråk      
(x) ljugit för en kompis      
( ) varit kär i en lärare      
( ) skolkat      
( ) legat med en medarbetare     
( ) sett någon dö      
( ) varit kär i en av mina internetkompisar 
( ) haft ett one night stand  
( ) varit i London     
( ) varit i Kina  
( ) spytt i en bar      
(x) sett en del av mig själv brinna    ,  mina strumpbyxor^^  
( ) ätit sushi     
( ) åkt snowboard      
( ) surfat eller vindsurfat 
( ) varit i ett våldsamt förhållande  
(x) tagit smärtstillande      
(x) älskar eller saknar någon just nu     
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi      
(x) gjort en snöängel      
( ) haft ett te-party     
(x) byggt ett sandslott      
(x) hoppat i en vattenpöl      
(x) lekt uppklädd      
(x) hoppat i en lövhög      
(x) åkt släde eller kälke     
(x) fuskat när jag spelat spel      
(x) varit ensam      
(/) somnat i skolan/på jobbet   , jag hade inte alla hemma om man säjer så
( ) använt ett falskt id 
(x) tittat på en solnedgång      
( ) varit med i en jordbävning     
( ) rört en orm      
(x) sovit under stjärnorna         
(x) blivit kittlad      
( ) blivit rånad      
(x) blivit missförstådd      
( ) tagit hand om ett råddjur/en get      
(x) vunnit en tävling      
(x) gått mot rött      
( ) blivit avstängd från skolan      
( ) varit i en bilolycka      
(x) haft kramp     
(x) känt mig som en utstött      
( ) ätit ett helt glasspaket på en natt   
( ) dansat i månljus      
(x) hatat mitt utseende      
( ) varit vittne till ett brott       
(x) varit besatt av post-it lappar    
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna      
(x) varit vilse      
(x) varit på andra sidan landet      
(x) simmat i havet      
(x) kännt som om jag håller på att dö    
(x) gråtit dig själv till sömns  
(x) lekt polis och rånare      
(x) sjungt karaoke     
( ) betalat för mat med bara mynt      
(x) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort      
(x) busringt      
(x) fångat en snöflinga på tungan      
(x) dansat i regn      
(x) skrivit ett brev till tomten  
(x) tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om    
(x) blåst bubblor      
( ) gjort upp eld på en strand      
( ) förstört en fest      
( ) åkt rullskridskor      
(x) fått en önskan inslagen      
( ) haft sex med en apa  
(x) burit pärlor   
( ) hoppat från en bro      
(x) ätit hund/katt-mat        , bara hundchoklad ^^                           
( ) sagt till en främling att jag älskar honom/henne      
(x) kysst en spegel  , ^^ 
(x) sjungit i duschen     
(x) burit en svart klänning      
(x) drömt att jag gift mig med någon      
(x) limmat fast min hand i något     , min andra hand ^^ 
( ) fastnat med tungan i metall      
( ) kysst en fisk      
( ) varit en cheerleader  
(x) suttit på ett tak      
(x) skrikit så att jag inte fått luft      
( ) byggt en kärra      
( ) pratat i telefon i mer än sex timmar  
(x) stannat uppe hela natten      
(/) inte duschat på en vecka      
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet      
(x) klättrat i träd      
( ) haft en träkoja      
(x) är rädd för att titta på skräckfilm ensam      
(x) tror på spöken 
( ) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger      
(x) spelat kyckling      
(x) blivit puttad i en pool med kläderna på      
( ) blivit tillsagd av en främling att jag är het      
( ) brutit ett ben      
( ) fångat en fisk och sen ätit den      
(x) fångat en fjäril      
(x) skrattat så mycket att jag grät      
(x) gråtit så mycket att jag skrattade      
(x) fuskat på ett prov      
( ) haft en Britney Spears-skiva  
(x) glömt någons namn       
( ) sovit naken      
( ) svimmat      
( ) gråtit på tunnelbanan    
(x) kommit bort från min mamma/pappa som liten 
( ) legat med fler än tio personer      
(x) snattat      höhöhöh, galoppi-gott ^^   
(x) drömt om sex.  
(x) pratat med en främling i mer än fem minuter      
( ) gett en uteliggare mer än 50 kronor      
( ) spottat på någon jag ogillat      
( ) hoppat bungyjump eller något annat riktigt äventyrligt 
( ) haft sex i en IKEAsäng  , ska jag vara ärlig är inte min första fråga: Var är sängen ifrån xd
( ) haft sex i en IKEAsäng på ett IKEAvaruhus      
( ) varit otrogen     
(x) varit svartsjuk      
(x) kan skriva utan att titta på tangenterna

Kommentarer
Postat av: cecilia

listan var inte kort ;D , mihiii.... ;D , vad göru? ^^ , pussu

2008-05-03 @ 21:30:24
URL: http://ceciliaan.blogg.se
Postat av: cecilia

haaaaah precis :O, men tänkte ifall , någon främling skulle kika inpå min blogg, då skulle de ju kunna tro att aa, herrejesus :A , xd men hare gott favoriten,

2008-05-04 @ 14:57:16
URL: http://ceciliaan.blogg.se
Postat av: cecilia

Giraffen i våra hjärtan för fan :), han är liksom speciell på något vis :/,

2008-05-06 @ 21:13:05
URL: http://ceciliaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0