och ännu en :

ÄR DU?

Förstående:
det beror på vad jag tycker om personen. ju mer - desto mer förstående
Öppensinnad: vet inte vad det betyder.. ;)
Arrogant: ibl ( om det är vad jag tror det är.. )
Osäker: stark&svag, svår fråga
Intressant: nej, inte direkt
Hungrig: nehej
Smart: nej
Barnslig: ja, väldigt
Liten: hm, nej
Lätt: ibland, det går i vågor
Rolig: ne
Pratglad: ibland, går i vågor detdär med 
Frågvis: nja, förstår mkt själv, men om jag inte fattar så ja
Organiserad: nej nej nej
Hälsosam:
Blyg: ibland, beror på
Sentimental: ??
Lättförstådd: nej, jag är väldigt dålig på att förklara
Attraktiv: nej
Lätt uttråkad: väldigt sällan, för tillfället ja
Ansvarsfull: ja
Vegetarian: nej
Besatt: nej
Arg: nej
Respektingivande: njaa, beror väl på vart man träffar mig
Ledsen: nej
Glad: oftast
Pålitlig: ja
Laglig: nja, ibland ;)
Filosofisk: bara när jag är själv och har tid att tänka
Svår: ja, i vissa fall
Positiv: ja, väldigt ofta
Originell:  alla människor är unika så ja?
Lätt att förföra:  -
Bra på att ge komplimanger: försöker, men nej
Bra på att få komplimanger: ja, bättre än att ge iaf

Kommentarer
Postat av: eweliina

bäst- JA <3

2009-01-08 @ 21:43:04
URL: http://informationbetyderallt.blogspot.com/
Postat av: rebecca

hej!

haha jo någon gång i april ska vi spela upp så det är bara att komma och kolla ;)

hoppas allt är bra med dig, vi ses imorgon!

pusshej <3

2009-01-27 @ 22:52:20
URL: http://rebeccaarfwedson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0