Tors-dag, grattis Tor som fyller år idag! ;D

Nu när jag läste de gulliga kommentarerna från mina gulliga vänner blev jag faktist lite sugen på att fortsätta skriva, så jag gör väl ett försök :D

idag är det som bekant nyårsdagen.
Mamma, Kent och moster Anne och morbror Håkan  var skapligt fulla igår när jag kom hem från den jättetrevliga kvällen hos cillen&natta,
detvar bara min bror ( som förövrigt beter sig som en mamma till mig) som ville lukta i min mun. tacka vetja minttuggummin ;)

Nu har jag precis kommit in från en timmes promenad. Det var jätteskönt att få röra på sig lite, det blir ganska dåligt med motion såhär på loven..

Snart är det dags att äta lite ( puuh.. ) och fixa te sig lite innan jag ska springa till bussen. vi ska nämligen på bio, hela gänget :D vi ska se Yes Man
jag tror den är jättekul. Inte för att jag tror att det behövs för att vi ska bli roade, vi är ganska bra på sånt ändå. :D



 

idag har det varit kanonväder verkligen! Jättefin skridskois har vi precis utanför huset också,
synd att ajg itne hinner med att åka något idag, men mamma har lovat att göra mig sällskap imorgon bitti :D




Ha det kalasbra! hoppas på en uppdatering ganska snart men man vet ju aldrig (a)
pussar från Malin

Kommentarer
Postat av: Cilla

haha! jo vi kan roa oss ganska lätt :) men visst var filmen rolig? jag skrattade typ hela tiden! :D <3

2009-01-02 @ 11:37:40
URL: http://ceciliakorsfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0