Jag fick ett skriv-ryck.

& den här snodde jag från Eweplutten
10 saker om mig själv:

1. Jag älskar skytte, konst, musik och kärlek.
2. Jag är glad när många andra är ledsna (rättare sagt, jag är mer tacksam)
3. Jag försöker att inte bry mig om människor som inte bryr sig om andra & framtiden.
4. Jag älskar att fundera över vad som gör de runt omkring mig, till bäst.
5. Jag stör mig i smyg på folk som använder fel grammatik (t.ex. "som mig") fast jag säkert säger fel själv då och då.
6. Jag älskar tanken att jag älskar mig själv.
7. Jag är stolt över mina två bästa vänner men har ofta dåligt samvete för att jag ger dem för lite tid.
8. Jag tycker att skolan är busenkel och jag förstår mig inte på de som inte klarar G.
9. Jag tror på att bara man vill tillräckligt och är tillräckligt målmedveten så klarar man nästintill allt.
10. Jag tror att jag kan bli vad som helst, med rätt förutsättningar.

Jag känner mig trygg idag.

puss!


Kommentarer
Postat av: cecilia

haha :D aa eller hur!



men ddduuuu, ses snart tkr jag, en fika eller nått, ett träningspass?



malin&ciss var för länge sen!

2010-02-14 @ 11:18:49
URL: http://ceciliaan.blogg.se/
Postat av: evert

11. jag är väldigt omtyckt av eweplutten!

2010-02-23 @ 18:45:15
URL: http://hariibo.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

2011-07-20 @ 01:19:12
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0